reklama

Sme strelení

Som strelená sicílčanka so silným sklonom simulovať slabosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Segmentujem svet. Skladá sa skrátene: silní, slabí. Skreslené sčítanie spoločnosti. Sú slabí skutočne slabí? Sú silní skutočne silní? Skláňajú sa silní slabým? Slabí silným? Silní sálajú strašné sebavedomie. Smeruje slabým? Splietla som si slabých so silnými?Spoznávam skrytý segment strelení. Sympatické.Situácia 1: Sme spolu. Stretli sme slimáka. „Slimák, si slabý?“ „Stopercentne sa schová, sledujme!“ Schúlil sa, sfalšoval spomalenosť. Scedil svoje sily. Spustil sa svetovou stranou sever. Smiešny slimák. Situácia 2: Sedíme spolu skupinka strelených. Spolčili sme sa. Skladáme spolu strelený svet. Stanovili sme si správcu skladu strelenectiev. Stali sme sa samoobsluhou strelenosti. Spolu sme skvelí. Sme spolu silní? Strieľame slová. Som smečiarka. Smečujem schytané siláctva. Skúšam, skadiaľ sa strelí silný, skadiaľ slabý smeč. Správa 1: Slávna samoobsluha sa sobotou skončí. Sme smutní. Skamenelé stalagmity. Stále stojíme. Smiem sa stratiť smerom späť? Streda 1: Sotva skladáme slabiky. Sme sklamaní? ...Susedove skandovanie signalizuje sobotu. Sleduje satelit. Silíme sa stvárniť silu.Satelit sa stočil, signál slabne. Strácame spojenie. Snažím sa skrátiť smútenie.Streda 2: Smútok sa scvrkol.Simulujem. Sentiment stuhol. Smejem sa sama sebe. Som späť. Sťahujem slabosť, simulovanú slabosť, silu, simulovanú silu. Streda sedemnásteho: Som striga so sicílskym smiechom. Som segment „strelená“. Som stále samorast. Spresnene, som strelený samorast.Správa 2: Staňte sa sami strelenými. Symptómy sú stráviteľné :)

Silvia Žigová

Silvia Žigová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učiaca a učiaca sa ekonómka, trošku športovkyňa, niekedy cestovateľka. Vraj samorast Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu